Regnig söndag

Det regnar ute, precis som innuti mig idag. Det brukar regna innuti mig, fast det ska man inte låtsas om.

Idag har jag en del att göra med lägenheten. Storstädning. Det är verkligen på tiden.
Ska åka och träna med Ea också. Det kommer verkligen bli skönt. Måste ju träna upp mina muskler nu när jag ska bli frisör.

Ea räddade min kväll igår. Den tjejen är duktig på att rädda mig.

Hur vet man vad som är rätt? Och hur vet man när man ska lita på känslan man har? Och om man har två känslor, vilken ska man då välja?
Jag borde göra som flera, stänga av och låtsas att jag inte känner något.

Kommentarer
Postat av: Ea

Ja Anna, vi borde lära oss att stänga av. Jag har provade det tills igår och jag har faktiskt mått bra då tills just igår... Äsch, nu ska jag stänga av igen! Nu ska jag duscha, svettig efter träningen... Vi hörs min fina! PUSS

2008-07-13 @ 16:21:17
URL: http://eabea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0