Surely there's some walls out there that you can go spray

Jag kan inte vara ifrån honom, det går helt enkelt inte.
När han gick ut genom dörren så kändes det så fel så fel.

Det är skönt att han är tillbaka igen.

Idag är det jobb som gäller mellan 14-2115. Känner inte alls för att jobba.
Tänkte försöka möblera om i sovrummet innan det.. om jag orkar. Annars vore det skönt att läsa en bok och dricka kaffe.

Har börjat fundera på om det är nått fel på min mobiltelefon också. Den blir verkligen kokhet när jag pratar i den. Kan inte ens ha den mot örat för det är så varmt. Jag kan inte minnas att det var så för några månader sedan.

Koka kaffe, läsa bok och äta rågkuse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0