Fuck forever - Babyshambles

Den här dagen kommer aldrig tillbaka. Tänk på det. Varje dag.

Jag trodde aldrig att dessa ord skulle lämna mina läppar, men mitt nya tidfördriv är wow, ja precis, world of warcraft.
Jag har aldrig varit någon person som spelat tv eller dataspel, till nu. Kristoffer började lira wow och jag hängde på. Nu är jag fast.
Jag är lvl 66 och idag ska jag bli åtminstone lvl 68.

Jag är sugen på att anta erbjudandet. Sjunga på värdshuset med Jens och Kristoffer. Det hade varit roligt, men samtidigt skulle jag varit livrädd.

Nu ska jag in och spela, vi ses i verkligheten.


Kommentarer
Postat av: Ea

Det är en annan tjej som ska sjunga på värdshuset nu på måndag... Ni måste nappa på erbjudandet mycket snabbare nästa gång! ;) Och du skulle våga och alla skulle älska det.

2008-07-20 @ 11:58:01
URL: http://eabea.blogg.se/
Postat av: Solveig

Anna! Självklart ska du våga - du fixar det!

(Du, vad heter mediet som du var hos tidigare? Det har hänt saker hemma hos syrran...) Kram!

2008-07-20 @ 12:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0