Santa Claus is coming to town

Nu har jag julshoppat på internet. Det känns lite roligare eftersom det finns lite mer att välja på där än nere på tex. Kupolen. Jag hoppas bara jag har köpt saker som dessa personer nu kommer tycka om. Det blir spännande. Jag har redan fått hem två av dessa julklappar.

Jag är hemma och är sjuk nu, inte så konstigt kanske med tanke på att Kristoffer var sjuk hela helgen.
Så nu sitter jag här, lyssnar på julmusik och funderar på att kanske göra iordning min julgrupp som jag köpte material till igår. En jättefin avlång kruka, det går i romantisk stil och ser nästan ut som en hink av något slag. Jag köpte även en en och hyacinter samt lite dekorationer till den.

Så mycker mer tror jag inte att jag orkar med idag.

Igår var jag med om en konstig sak också. Jag vet inte om jag kanske fått en blodpropp i armen. Men eftersom den var ytlig fanns det ingen anledning till att åka in till sjukhuset tyckte dom på sjukvårdsupplysningen, då man ändå inte gör något åt det.
Det domnade iallafall i hela armen och jag fick ont i armvecket. Jag hade som en lite klump under huden och min mamma kom förbi och kikade på den. Kan ju vara en ytlig propp, så det är inte så farligt. Ska nog ringa till UM och höra om jag kan fortsätta med mina ppiller.

Nu ska jag ringa innan jag glömmer. Tjabba

Kommentarer
Postat av: Liza

I somras fick jag ett blåmärke UNDER foten som var lika stort som en tennisboll. Då trodde alla att jag hade fått en propp i foten eftersom man sällan får blåmärken där pga att huden är så tjock under fötterna. Men det var inte en propp som tur var. Proppar gör tydligen SJUKT ont!! Hoppas du inte har ont i alla fall :)

2008-12-03 @ 14:05:52
URL: http://lizalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0