It may be winter outside

Julkänslan vägrar infinna sig.

Igår och idag har jag tillbringat på Yasuragi med familjen Jakobs. Det är ett japansk spa i stockholm. Det var så fint!
Vi fick gå runt i Yukata, en slags badrock, hela tiden. Väldigt avslappnande. Jag fick även massage i 70 minuter vilket var väldigt skönt. Resulterade i att jag var nära att somna.
Sen badade vi utomhuskällan, där det var super varmt. 42-46 grader någonting. Man var rätt snurrig när man kom upp därifrån.
Jag och Kristoffer somnade på våra rum 2100. Jag tror aldrig Kristoffer har lagt sig så tidigt någonsin.
På morgonen åt vi frukostbuffe, väldigt gott!
 Sedan checkade vi ut vid 12 och begav oss till Gamla Stan.

När man kom hem var man rätt trött och seg ändå. Elin hörde av sig och frågade om jag ville träna. Utan att tänka så sa jag ja, och nu sitter jag här helt slut.
Har slagit in alla paket också. Det blev ganska många julklappar köpta i år, runt 20 stycken tror jag. Man kan nästan tro att jag har ett jobb.

Det har varit en skön helg, men att julen närmar sig märks då inte.

Nu ska jag spela lite Mirror's edge, sen sova. Imorgon ska jag jobba lite på Anne & Co.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0