Don't leave

Igår fick mormor åka ambulans till Falun. Det hade gått hål på hennes urinrör, så hon blöder därifrån. Idag skulle hon åkt in igen så att några kirurger skulle kunna kolla på henne.
Men halv sju imorse fick hon en stroke. Och mamma fick lov att avboka besöket. Just nu ligger mormor och sover hemma i sifferbo. Vi sa det, tur att allt det här hände här om det nu skulle hända.
Jag hoppas hon repar sig snart.

Jag mår inget vidare idag. Men trots alla funderingar och att jag är sjuk så tänkte jag försöka överraska Kristoffer med ett rent hem när han kommer hem. Det ser verkligen förjävligt ut här hemma just nu.


Kommentarer
Postat av: Liza

Hoppas hon kryar på sig snart!

2008-12-29 @ 18:01:32
URL: http://lizalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0