What's the story morning glory?

Det är morgon och för en halvtimme sen gick jag upp. Nu äter jag två rostade mackor och dricker en kopp kaffe. Bra start på dagen känner jag.
Kvart i 8 ska vi träffas på grand hotel för att köra ett body pump pass. Även fast jag har lite träningsverk från promenaden igår, vilket också säger hur pass otränad jag är, så ser jag fram emot träningen idag.
Efter det står det schampoonering och massage på schemat.
I klassen är vi 5 st tjejer.
På måndag ska 2:orna fixa håret på oss 1:or. Jag vet inte vad jag ska göra med mitt eftersom jag färgade det brunt och klippe mig i torsdags...
Dom får väl helt enkelt göra en galen styling kanske.

Nu ska jag sminka mig i lugn och ro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0