I'll drown in my tear storming sea

Are we ashes and wine?

Vad gör man när man inte orkar kämpa ensam men inte har något val?
Eller när man inte orkar be om hjälp.
Man kämpar, ensam. Det är en instinkt, att rädda sig själv. Ordspråket ensam är stark har jag tvivlat på många gånger.
Jag kan däremot säga att man är starkare än man tror.
Det har jag bevisat för mig själv när pappa fick cancer och Fredrik blev mördad.
Ibland känns det så otroligt omöjligt allting men någonstans finner man styrka att klara av dagen. En gång tänkte jag ge upp på riktigt. Det är tur att mina föräldrar finns.

Vart är du när jag behöver dig?

Jag ska inte ge upp, jag ska kämpa och göra något bra av det som är kvar.

Jag måste medge att det är ensamt att vara ensam i en stad där man känner många.

I don't know what I've done
Or if I like what I've begun
But something told me to run
And honey you know me it's all or none

Kommentarer
Postat av: Solveig

Anna, du vet att jag alltid finns för dig...

2008-08-02 @ 00:55:55
Postat av: Anonym

Jag förstår hur du känner när ens förälder har haft cancer.

2008-08-02 @ 13:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0