Let's start a band

Det är lördag och på måndag börjar jag skolan. Jag längtar efter att få bli en eftertraktad frisör.

Inatt drömde jag att jag tappade en hörntand. Jag har för mig att enligt drömtydare så betyder det otur, om man drömmer att man tappar tänderna.
Men till min tröst så växte det ut en annan under, fast den växte innåt gommen. Så därför såg det ut som jag hade en glugg ändå. Jag vet att jag i drömmen funderade på ett antal olika tandställningar man kunde använda för att rätta till problemet.
Sen vaknade jag och insåg att jag hade alla tänder i behåll.

Nu åker Pernilla till USA i ett år. Jag hoppas hon får det underbart där nere.
Skulle vara roligt att göra något liknande. USA har alltid varit en av drömresemålen. Men det får vänta en stund för min del.

Jag har även blivit brunett igen, det känns bra.

Kommentarer
Postat av: Ea

Läskigt, samma natt drömde jag att jag också tappade en tand, den gick i miljontals bitar... hmm.

2008-08-17 @ 00:40:56
URL: http://eabea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0