Han blöder innuti

Mitt vänstra bröst är just nu värt 700 kronor. Sjuhundra svenska rikstaler. Kan ni tänka er.

Jag har nyligen fått reda på att en vän till mig förlovat sig. Alla börjar bli så vuxna.
Skaffa hus, fölova sig, föda barn.
Jag känner mig fortfarande som 16 och kan knapp ta hand om mig själv.
Mitt namn är fortfarande ensamt på min dörr, men det känns ändå helt okej. Desto roligare när man får vara ett namn av två.

Ibland undrar jag om jag någonsin kommer förlova mig och därefter gifta mig. Kommer jag få barn? När?
Jag är 20 år och snart kommer min biologiska klocka börja ticka.
Jag tror jag kommer känna mig mogen när jag är 40.

Fast jag har tagit ett kliv mot framtiden. Den 18 augusti ska jag börja min frisörutbildning. Det känns vuxet.
Jag har köpt en grill tillsammans med min pojkvän. Det måste räknas som lite vuxen poäng iallafall.

Det är oerhört gott med drinkar som smakar pärsonsplit. Men man blir otroligt torr i munnen.
Nu ska jag kissa, igen.


Kommentarer
Postat av: Angelica Lindvall

Åh, ska du bli frisör ändå! Fan vad roligt Anna!! Då måste du få styla mig sen.. ;)

2008-09-04 @ 21:50:16
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0